Carolina åker runt norrbotten med Zumba!!

Mina Zumba älskare..
Idag har jag varit i Harads det ligger i Boden, De var sugna på att prova på Zumba och älskade passet, de tyckte att det var fusk att jag var från Colombia haha för att man kan ju redan alla rörelse haha men det är ju inte så, jag har ju dansat salsa, merengue, cumbia , reggaeton och många mer danser i Colombia men hade aldrig dansat typ "quebradita från Mexico"? haha eller Till en indisk låt? neeej men det är ju det som är så kul med Zumba, man lär sig nya danser och så har man kul samtidigt..
Jag har klar Annonsen till Zumba prova på...
Så hör av er om ni vill komma det är ju helt gratis och vi kommer att ha så kul...
Lördagkväll sitter jag och tar det lungt, har pass nästan varje dag och jag måste ju vila och inte fara ut å festa, fast jag festar ju varje dag ZUMBA ÄR EN FEST!!
Jag måste erkänna att jag är sugen på att fara på någon latino fest och bara dansa heeeela kvällen som vi brukar göra, men men här kan ni höra en jättebra reggaeton låt..
Njut av låten bara, mina Zumba älskare-..
Ha det bäst!!!
Zumba hugs .. <3 <3
Vet inte vrf det inte går att lägga till videon men kolla här : http://www.youtube.com/watch?v=SHcHxrE3tXM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zumban igår i Älvsbyn var jätterolig.. Skulle vara sååå himla kul om vi körde fler pass i veckan, inte bara tisdagar.. :) Kram!

2011-02-16 @ 09:52:36
Postat av: anna

Jag kör på. det är såååå kul.

Köpte en dvd från en e-butik. Så nu kan jag köra zumba hemma även dom veckor jag har alice och inte kan åka iväg.

Bra tips. Men roligast är det ju att köra i grupp.

Jag köpte min box på www.uffessakerochting.se

Lycka till. ses i veckan. -A.N

2011-02-19 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0