OMG 2 dagar kvar!!

Tjaa för er som inte vet så fyller jag år på lördag, det känns väldigt bra , jag kommer att ha en fest med mycket mycket dans och massor av härliga människor, jag längtaaaaar!!!
Men just nu längtar jag mer tills jag får börja mina kurser alltså V. 37 nu när det har börjat komma anmälar till kurserna så känndes som att jag vill börja nuuuuuuu..
Kom ihåg v.36 Så har vi två tillfällen att prova på Zumba HELT GRATIS! ta dit alla dina vänner låt dem prova på det bästa träningsform ;)
i Måndags hade jag pass på Helex, fantastisk!! igår Tisdag var jag och såg min baby spela fotboll och idag blev det gym med Ines och var på Zumbapass , det var riktigt kul att stå som deltagare .. imorn torsdag är öppethus på helex, jag ska hålla pass kl 18,30 så vi ses där !! Jag missar min babys match med först och främst Zumba!!!
Här kommer några bilder från lördagens Marathon!!
Ha det bra..
Zumba hugs








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0