Åhhhhh Vilken energi...

tjohej zumba älskare..
Har inte skrivit  på några dagar men har varit jätte upptagen, jag kan börja berätta att det gick SUPERBRA i Älvsbyn i lördgas.. OMG vilken känsla och energi älvsbyn gav oss!!
Det går inte att beskriva, vi bara dansa och dansade i två timmar, herregud..
Vi var fyra instruktörer.. Carlos, Lavoone Lina tror jag hon heter och Jag, fast "lina? körde bara en låt och Lavonne två och resten var Juan Carlos och jag..
Vi hade Zumba battle med Salsa och gud va kul det var.. Efter passet gick vi å åt tsm alla instruktörer och Mona så klart, hon som orndade allt..
Jag var helt slut när jag kom hem ..
I söndags blev det ingen Överkalix och i måndag hade jag pass på Helex, många nya ansikte, kulkul ;)
Igår skulle jag vara i älvsbyn men  det var nån fel på bilen så vi kunde inte åka .. Åhhh va sur jag varm missade 2 Zumbapass med sååå härliga människor..
Till Helgen blir det Piteå för en Zumba marathon där med bästa Lavoone ..
Här kan ni få se några bilder från lördags och en film ..
Ha det bra..
Love to u all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0