Söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag!!

Tjoo, förlåt men min dator ville inte starta nu har jag lagat den, har jättemkt å berätta om kryssningen det var jättekul fast de skulle egentligen ha 4 dansgolv, men det var inte så mkt folk som dem hade trott så blev det bara två, 1 med bara reggaeton och den andra var det mkt salsa, cumbia och bachata..
De hade också en bachata tävling en tjej från COLOMBIA of course och en kille från Puerto rico vann, ni vet va bachata är? för er som inte vet så ska jag lämnta en video hära..
Ska ladda upp några bilder från resan i alla fall :)
Vi kom hem på Måndag gud va trött jag var å på tisdag så var jag sjuk och kunde inte ha zumba passet  i helex, onsdag mådde jag lite bättre och for till Älvsbyn och boden efter passet blev jag ännu mer sjuk och höll på tappa rösten och idag har jag varit på skola, varit å tränat och nu tänker jag sova, för imorn blir det nog att ta det lungt till helgen blir det bara zumba som gäller!!
Puss på er..

Zumba hugs





Kunde inte Bädda in Videon men kolla här bachata :)
http://www.youtube.com/watch?v=2cehkSxOLNA


Kommentarer
Postat av: Åsa

va fina bilder :)

åhh vilken bachata.. ja vill dansa de nuuuu :)

har varit i Dominikanska o dansat de många ggr.. hihi..

saknade dig på Helex o nu missar jag dig på måndag pga magdans.. men kommer säkert fler ggr hoppas ja.. grattis ti er o ha en skön helg..

Kram ps loove daddy yankee ds :)

2010-10-15 @ 09:04:42
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0