Gomorgon Fredag...

Gomorgon mina kära läsare, har ni sovit gott?
jag är vaken från kl 6,00, håller på tvätta kläder just nu och städa, sen blir det skolan.
Det gick jättebra på passet igår på tuna, det var mer folk än va det brukar vara, skitkul alltså..Idag blir det att ta det lugnt, vila lite you know, känner mig ganska stressig..
Meddans jag diskar så lyssnar jag på Merengue, och börja dansa helt perfekt. Håller på kolla runt olika lokaler för Zumba marathon men det verkar vara svårt, men idag jag ska ringa å kolla upp mera lokaler.
Fredag och lördag ska jag vila på söndag har jag pass på Helex.
här får ni en merengue video så att ni kan börja dagen med merengue oxå..

Ha en bra dag allihopa!!


Låten heter Culiquitaca haha den är superbraaa.

Kommentarer
Postat av: Åsa

oj jisses va duktig du är som är uppe kl 6 o tvättar o städar.. hehe.. hoppas din rygg mår bra?



såå kul låt.. i dominikanska så gör de kopia av denna låt.. så kul o se originalet för nu ser man att de gör de så bra i dominikanska.. hehe.. får visa dig de klippet nångång.. :)

Va ledig o vila nu!!

krama

2010-11-19 @ 08:59:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0