Merengue...

Nu sitter jag och väntar på Anni, vi ska å tälta idag med Julia, Emma, Ines och några till, det blir kul..
är typ klart med städning , har städat hela lägenheten och har lyssnat hela morgonen på merengue, jag börja till å med dansa haha det var länge sen jag dansa merengue, hoppas det blir nån Latinskfest  snart, igår var jag sugen på bachata nu merengue imorn reggaeton? haha nej men jag tycker det är så viktigt att prova på olika danser, visst är det kul??




Dansen är typ från Kuba eller Puerto Rico men det är så populär i hela sydamerika...

Ha en bra dag pusss

Kommentarer
Postat av: hjordan

så här vill jag också kunna dansa.....

http://www.youtube.com/watch?v=ylCxKtPjeKM



syns på zumba...



2010-06-14 @ 12:09:30
Postat av: Carolina

Hej.

Jaa hon är jätteduktig och låter är ju oxå bra, men nog finns det bättre än henne, gud att man skulle vilja dansa som henne haha :P

Jaa vi syns på Zumba ta med alla du känner :) kram

2010-06-14 @ 19:45:36
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0