Shoooo

Hej hej!!
är jätte trött idag, har varit och cyklat på morgonen med Andres, har fortfarande träningsvärk och det suger , jag har oxå jobbat idag till kl 5 och sen har jag bara tagit det lungt känner mig ganska trött, har lust att dansa orientalisk men min kropp är för trött :/ min kropp vill ha dans dans, men jag orkar inteeeeee. Måste börja göra klart Zumba koreografier dte blir väl imorn efter träning!

Vill ha ett zumba pass  ute men i överkalix ( hittar ingen plats) och här i lule vet jag inte, jag känner typ inte nån som jag kan prata med??? hjälllp??? jag vill gärna dansa zumba ute  när det är så här bra väder..

kommer att lägga upp en video från enkla zumba steg :)

Ha det bra puss

Hhaha hittta den här bilden i Andres dator det var typ för 2 år sen!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0