nu blire att gå ut å gå

Hej på er mina kära vänner..
Hur är det med er??
Själv är jag jätteglad, idag har jag och mamma varit på stan ( vi har gått dit) nästan en timme promenad så sköönt, det blir dagens träning plus lite zumba så blir det perfekt. Jag handlade lite grejer.. Nu sitter jag hos älsklingen och ska gå ut å gå med han, så skönnt när det är bra väder, eller hur????
Det sägs att man måste promenera en timme varje dag men vem gör det??? jag tror jag ska börja göra det, jag älskar att andas ute man känner som att livet är helt perfekt, haha för mig känns det så just nu..

Kom ihåg Zumba pass den 24 Juli i överkalix och den 31a juli i lule missa inte!

Den 16 eller 17e blir det överkalix marknad och då ska jag och josefine uppträda zumba..

imorn blire att handla sportkläder  och mer zumba kläder... Hoppas ni har det bra och kom ihåg träningen är det bäst!!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0