Hallå

Hej hej!
oj oj sitter hos Andres och har börjat planera zumba passet, det kommer att bli så kul den 24 juli i överkalix, vi får hoppas att det inte regnar, sen blir det här i  Luleå den 31a  ALLA ÄR VÄLKOMNA.
Det gick bra på uppvisning i lördags folk verkade gilla det, det känndes som att de ville börja dansa med oss, kommer några bilder sen. På kvällen var vi ute och dansade det var ganska kul.
Hörrniii, nu sitter jag hära och kollar på kläder som är just nu "inne" i Colombia blev så kär i de här skorna. alltså kolla bara

Vill ha dem!!

Visst var de snygga????
Måste fan ta och beställa!!
Men nu ska jag gå och sova imorn blir det att springa och dansa zumba!!! kram på er


Kommentarer
Postat av: ulrika

Åh herregud vilka klackar!!!! Hälften så höga hade räckt till mej, men jag är ju gammal jag..=)

Dom svarta var snyggast!

2010-07-19 @ 17:34:09
Postat av: Carolina

haha inte är du gammal lägg av, hoppas du kan komma till passet :) kram

2010-07-19 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0