Colombians nationaldag <3

Hooola como estan????

Hoppas ni har det bra, fint väder idag :)
Ni vet väl att jag kommer från Colombia? idag firar vi nationaldagen, fan va jag blir ledsen när jag hör låtar om colombia och allt, hela världen tror att i Colombia bara finns knark och guerilla, för det är det som nyheter pratar bara om, men de säger aldrig vad Colombia egentligen är.
Jag är så stolt att vara Colombian, shakira och juanes är 2 av de som gör att man blir stolt att komma från Colombia. Jag har mycket att tacka Sverige men för mig är bara Colombia THE BEST, vill nästan börja berätta hur man liver där borta, människorna är så trevliga älskar att dansa "like me" haha ja men nu ska jag inte skriva så mycket. Här kommer det en video när de berättar lite av allt som Colombia har
Hoppas ni gillar det :)





TE AMO COLOMBIA <3

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej nej, nog vet vi att det finns så mycket vackert och fint i Colombia..men tyvärr är det, som du skriver, att det är mycket om knark och gerillan som man läser om, synd..

Dessutom har vi lärt oss att människorna från Colombia är väldigt varma, trevliga, och fina människor. Och så dansar ni ju så bra..=)

Ha de bra!

2010-07-22 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0