Älskar Zumba men saknar orientalisk

så är det, varje gång jag dansar zumba, så blir jag mer förelskad i dansen, MEN MEN  börja faktisk saknar mi musica arabe, orientalisk dans är helt perfekt, man blir mer mjuk i kroppen och är så sensuellt oxå, men nu när jag bara är i ZUMBA VÄRLDEN känns som att jag bara orkar dansa zumba, men ibland vill jag dansa orientalisk mer å mer...
Nu är det nästan klart zumba planering till passet, det blir mycket reggaeton, salsa, merengue och calypso.

Imorn blir det att springa och att dansa zumba och orientalisk ska jag försöka..

Nu ska jag sova så jag orkar stiga upp kl 6 imorn..

lämnar en film från förra året på kulturnatten här i lule :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0