God jul!!!

Hallå där..
Ville bara önska er en riktig god jul och gott nytt år, nästa år kommer vi sprida  zumba i  hela norrbotten.. I PROMISE..
Just nu sitter jag och lyssnar på ♫♫♫♫i'm crazy but you like it, loca loca loca ♫♫♫.. klockan är snart halv tolv och jag orkar inte gå å sova nu, jag e redan less på att vara hemma och bara vila och vila, min F*****ng Rygg gör ont som F**n idag har tagit flera tabletter men det hjälper typ int....
Imorn har jag zumba på helex och det känns bra, hoppas att jag mår bättre till imorn..
Kommer int på nå mer att skriva.. bilderna från zumba party kommer snart , jag lovar och videon oxå måste bara redigera den lite..
Men ni får ha det så bra
Kram kram...

Kommentarer
Postat av: nina

Hej! Läser om träningen och blir jätteinspirerad!

Har för min del aldrig hittat rätt form av träning men älskar att dansa och älskar latinska rytmer så nu undrar jag: Finns det plats i din grupp i Lule och när tränar ni?



Hoppas på svar, kram Nina!

2011-01-05 @ 14:01:15
Postat av: Nina

Hej! Läser om träningen och blir jätteinspirerad!

Har för min del aldrig hittat rätt form av träning men älskar att dansa och älskar latinska rytmer så nu undrar jag: Finns det plats i din grupp i Lule och när tränar ni?



Hoppas på svar, kram Nina!

2011-01-05 @ 14:06:58
Postat av: Carolina

Hej Nina!

Bra att du ringde hade inte sett kommentaren.. men som sagt jag hör av mig nästa vecka.. kolla gärna bloggen jag kommer att skriva här allt!!

Ha det så bra, och jag blir så glad att du vill vara med i zumba familjen ..

2011-01-06 @ 23:26:49
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0