Tja bloggen

Tjena mina zumba älskare, gud va det var länge sen jag blogga. nåja kan börja berätta att jag bor i stockholm nu , flytta hit för två månader sen, ville göra verklig min dröm som var att dansa salsa den riktiga Cali- style och här är jag och kämpar mot huvudstaden.. Saker och ting går granska bra, självklart allt är mer komplicerad å så men jag tycker att det är jättebra när man går igeom svåra tider man lär sig mer och blir starkare.. Jag mår ganska bra, saknar familjen, pojkvännen och mina vänner .. men men här e jag och dansar nästan varje dag .. min salsa gäng är awesome så jag kan säga att jag trivs jättebra ..
Med Zumba har det inte hänt så mycket, har haft mer fokus på salsan men i onsdags började jag på ett gym som heter puls och träning där jag kommer att hålla pass varje onsdag kl 18:00 så är du sugen att zumba å bor du i stockholm kom gärna telefonplan !!
Kan ladda upp några bilder och berätta lite mer om dansen och så , just nu jobbar jag och dansar varje dag så tiden räcker inte.. hoppas att ni har en undebar kväll.. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0