Gomorgon!!

Godag!! Kl e 5.42 å jag ligger i sängen och fick lust att blogga? Hur ofta händer det ? Har haft en tuff vecka kom hem igår från jobbet vid 22 kasta mig till sängen direkt och soooov som en bebis till 4 sen dess vakna jag orolig jag vet inte därför men det kändes som att jag inte borde sova nå mer att jag hade mycket att göra å nu har jag surfat typ mer än en timme .. Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu ... :/
Det är så jobbit å bli vuxen, all förändras Och du måste verkligen ta ansvar för det du vill göra i livet, men just nu vill jag göra mycket, undrar om min kropp orkar med allt jag vill göra.. Just nu har jag lite ont i ryggen :( måste ta det lugnt nu till helgen så man orkar med Zumba, salsa och bachata nästa vecka :) .. Nu ska jag försöka sova lite mer :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0