Ojdå!

Hallå folk!
oj har inte skrivit här på ett bra tag .. sorrrry!
Kan börja berätta att zumba partyt i Överkalix var såå kul, älskar att komma dit och träffa alla som man inte har sett på länge.. helgen efter det var jag på salsa kryssning igen med mina tjejer skitkul var det faktisk men det var lite tråkigt att komma till verkligheten men så kul med mina zumbapass!
Har typ bara 2 veckor kvar på skolan sen tar jag studentttttt omg va jag längtar är så j***kla less på skolan, vill satsa på dansen helt!!
sitter och pluggar lite och tänkte åhh jag måste skriva på bloggen!. Har haft zumba pass idag på helex och det var lika svettig, och kul som alltid..
Imorn har jag sovmorgon sååå sköönt men måste stigga upp tidigt har massor av papper att ordna och mer plugg!
Efter skolan ska jag träffa fatima vi ska dansa dancehall och sen zumbapass kl 16 på pontusbadet ..
Förresten jag har en jättekul nyhet! Asså gissa vem som kommer till sverige? BETOOOOOOOOOOO zumbas grundaren kommer i september åhh gud ska bli så kul att träffa honom :)
Har inte så mycket mer och berätta mina zumbisar , ni får gärna fråga om ni undrar något .. här får ni det senaste viddeoklipp av Beto .. såå sköön låt..
Ha det bäääst , lovar att skriva lite oftare pussssss

Kommentarer
Postat av: yolanda

jag vill och så gå och se honom för det är inte bra zin medlemar och så dom dom som inte är zin medlemar så ska försöka att ta mej ner till stockholm jobbigt jag har typp danshat kroppen av mej nys med ett zumba pass

2012-05-25 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0