Zuuuumba kurs 27e mars .. kommer du?

Alla kära läsare, snart kör vi igång med ny zumbakurs på tisdagar kl 16.00 passar dig perfekt som slutar jobba , kom direkt och dansa och svettas med oss..
Du kan köpa ett kort för 10 gånger = 800 :- eller en gång/ drop in 90 :-
Du kan skicka anmälan till [email protected] eller ringa 073-8251476 om du har frågor, finns det fortfarande plats så är det bara att droppa in ...
Idag har jag varit på skolan och träna ett tag , hängde upp zumba affisher och jag hoppas verkligen att vi blir många på tisdag så ta med alla du känner ni kommer inte ångra er ..
har ingen foto imorn men det blir att ta några bilder och göra alla rester från skolan.
Här lämnar jag ett klipp från mitt första zumba video , Josefine och jag körde lite zumba på Överkalixmarknad ..
Skriver lite mer imorn .. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0