Salsakryssning Wihoooooo

Hej alla!
Sitter och skypar med mina bästa vänner , kelly, jessica, dahiana och smsar med Anny.. det var länge sen vi snacka såhär, vi har webcameran allihopa haha så kuuuul.. Kan passa på att berätta att vi  + Åsa har bokat hit på salsakryssningen i april, omg det kommer bli så kul var där för två år sen, detta år är det bara salsa som gäller.. vi åker på måndag och kommer hem tisdag  åhhh va jag längtar...
Nåja passet igår tisdag på pontusbadet var så kul, måndag som dykte upp men det finns fortfarande platser så det är bara att dropa in om ni vill! ring mig för mig info 0738251476..
Idag hade jag aqua zumba pass och det var sjukt roligt.. kom hem och började skypa med tjejerna och körde mina situps samtidigt haha..
imorn blir det träning med ingen zumba..
ska försätta skypa och sen sova, är sååå tröttt..
skriver mer imorn..
Zumba hugs..

en gammal bild på oss 3 Kelly, jag och jessica  men snart ses vi igeeeeen :)

Dahiana, kelly och jag :)

Jag och Åsa :)
Natti ^^

Kommentarer
Postat av: Åsa

jisses vilken närbild.. haha.. jaaa det ska bli såå kul.. längtar efter klänningarna oxå :) hoppas dem passar... jag har oxå webcam men ingen skype :( krama

2012-03-29 @ 08:55:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0