Lördag -ingen träning

gokväll alla, idag blev det en chill dag, var hela dan med älsklingen på stan, träffa Åsa och vi fikade innan vi for till fotbollen, har dåligt samvete och tycker att ni förtjänar att veta det här, efter en hård träningsvecka så åt jag på max idag .. omg åt för typ 3 timmar sen och är fortarande mätt, min mage kurrar tror att den hade hunnit blivit vann för nyttig mat, nu kommer jag inte kunna sova så bra åhh så ångest bara för det så ska jag gå och träna indoor walking imorn alltså EN SÖNDAG kl 10 på morgonen, detta hade aldrig hänt , är en sån person som tycker att man ska äta bra och träna med inte överdrivet att man ska inte äta va man vill eller typ träna som fan 7 dagar i veckan.. så tänker inte jag men den här gången känns bara så rätt att straffa mig så jag ska ta mig till gymmet och köra IW kan berätta sen hur det gick att träna en söndag, haha egentligen så borde det vara normalt söndag e ju bara en vanlig dag men för  mig betyder det chill att chillla hemma gärna hel a dan..
Ikväll blir det inte så mycket mer än att myssa med babyn , se någon och film och sova för han ska upp tidigt imorn.. nåja lämnar Helex absolut favorit låt Danza Kuduro.. enjoy :)
Gonatt..
Jag och Zumba twinz :D
Zumbatwinz och jag ... Bästa Tania och Alicia ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0