Blogg?

gokväll alla! ska gå och lägga mig snart, sitter och pratar med älsklingen om allt det här med blogging och så.. Han frågade varför det var så kul att blogga, jag sa nog att jag gör det för att man kan skriva vad man vill, uttrycka sig på alla möjliga sätt och berätta hur det känns och så.. Som ni vet så brukar jag inte blogga så mycket om mig själv, det är jag inte direkt inttreserad av .. Utan mer om att jag bränner för zumba , träning och mina latinska fester självklart.. Har fått några kommentaren om att bloggen är härlig, ni vet inte hur glad ni gör mig... för jag tänker vad är som e så kul? jag har inte bääästa headen och min svenska är inte så jättebra haha jag försöker skriva varje gång jag kan och berätta saker som ni kanske vill veta eller kanske tycker samma..
Kan berätta att jag har varit sjuk sen torsdags :/ forskyldning och huvudärk som f****n.. Det blev ingen Zumba i fredags och inte i lördags heller :/ men  under helgen har jag vilat upp mig och nu är jag redo för en ny vecka fullt med nya saker, nya läxor (ohhh god) och mina fantastika Zumbapass..
Imorn ska jag till skolan slutar fem sen blir det springa hem byta om och köra zumba, för er som kommer imorn har jag nya låtar, jag bara länngggtar..
Här kommer en bild av mig tog den i onsdags
Ha det bra mina zumbizar :)

Min telefon har inte bässsta kameran :/ innan träningen på instruktörs rummet på Helex :)
Sovgott..

Kommentarer
Postat av: yolanda

hej jag var på fredagspasset dom ornade så en annan inströktör kom hon hette lisa morin jätte ducktig men jag kommer nu på fredag i gen promis älskar zumba skule kuna sprinag på alla dina pass men jag har mycket plugg =)

2012-03-19 @ 21:39:48
Postat av: Carolina

Hej Yolanda, ja jag var sjuk i fredags så jag kunde inte köra, men nu på fredag ska jag köra men du kommer väl också på tisdag??? ha det bra

2012-03-21 @ 00:07:50
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0