Hallå 2012

Heeeeeej Allihopa!
Det var ett tag sen , har inte skrivit nå eftersom jag var bortrest, har varit i mitt hemland COLOMBIA, kom hem i lördags och det känns skönt att komma hem även om jag hade så mkt kul där borta men saknade sverige, och zumban ..
Körde mitt första Zumbapass på helex i måndags och det var såå kul, passet var fullbokad och känslan igen av glädje och energi var såå kul ..
Har mycket att göra, mycket att plugga och jag vet inte ens vart jag ska börja.. Tänkte bara meddela att vi kör igen med Zumba snart ska  fixa allt, och jag säger till när vi börjar .. Är du intresserad hör av dig tilll mig så jag vet ..
Denna vecka måste jag hinna fixa allt och börja igen med rutinen..
Var och gymma idag ,.. sprang 30 min , körde be, rumpa och rygg .. sen var jag och simma med älsklingen och mamma ..
Är skittrött nu ska sova nu imorn blir det skolan och träning ..
Har ingen telefon just nu men ska försöka fixa det imorn..
Gonatt
Zumba hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0