Zumba party Överkalix

Hej alla glada zumbaälskare..
Hur är det med er? har det varit en bra vecka?
Min har varit faktisk bra, har hunnit blivit frisk nu Thanks god! och har varit å tränat varje dag ..
Börjar med att påminna er om Zumba marathon i Överkalix nu på söndag kl 12 .. Anmäl dig till mig direkt så jag vet att du kommer.. mejla till [email protected]..
Imorn fredag har jag zumba på helex halv fem, lördag medlemsdag på helex, aqua zumba kl 11 och Zumba vs shabam kl 14.00 sen på söndag marathon i Överkalix det blir nog pass varje dag till torsdag nästa vecka, för då åker jag ner till stockholm och träffa mina sötnosar och åka på salsakryssningen...
Hade ingen zumba idag men jag gick på zumba ändå med andra instruktör, sjukt kul och sen sprang jag i 30 minuter , känner mig så taggad i träningen hoppas att det försätter.. Drack min protein shake efter passet och va härligt det känndes.. Nu måste jag sova, ska cykla till skolan imorn .. skriver mer imorn LOVAR..
Zumba hugs

Zumba with Carolina Helex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0