Boka pass direkt på nätet!

Hej alla glada, hoppas ni har haft en bra dag..
Jag har haft pass i Örnäset och Aqua Zumba på helex , efteråt blev jag bjuden av min baby på middag så vi var på exotic och åt, sååå gott men jag borde inte har ätit så mkt haha så typisk Carolina..
Tänkte berätta  några nyheter för er som följer min blogg och mitt företag..
Som ni ser så finns det en ny knapp på bloggen som står "boka tid" där kan ni boka tid på mina pass direkt, ni behöver ingen anmäla eller ringa, klicka bara där så kommer du direkt att kunna boka hur många pass du vill ha och sånt, du betalar självklart på plats! visst är det bra?
Så nu har ni ingen ursäkt vill komma på passet boka bara och välkommen!, sprid vidare med dina vänner ni kan boka här på bloggen eller på hemsidan www.moveyourbody.se eller så söker ni bara "boka direkt" skriver Move your body så kommer ni fram..
Imorn torsdag har jag bara lunch pass på helex, ska träffa Sara sen vi tänkte dansa lite det var länge sen vi umgicks..
Fredag pass på helex halv fem och på lördag åker jag till Gällivare för att skaka loss i typ 4 timmar först 3 timmar av Zumba fitness och 45 Aqua, de har aldrig provat Aqua Zumba förut så det ska bli jättekul..
Nu ska jag gå sova så att jag orkar med både skolan och passet imorn.. ha det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0