Snart blir det en till Zumba Marathon!!

Goodmorgon, zumba älskare, har ni sovit gott?
Jag har sovit sååå gott och är redo för två timmar marathon !!!
Kan inte skriva så mycket mer, måste börja städa lite och fixa lite mat innan jag drar iväg till antnäs, ni får ha en undebar dag!! Ni som kommer idag, vi ses där ..
Åhhh förresten, har gjort en video med två av mina favorit låtar , Danza kuduro hade någon läsare sagt att hon ville se när jag dansade till det så här kommer det, och taboo som är lambada med Samba , (ganska tungt låt) haha men älskar den.. Taboo är inte direkt klar, jag bara improviserade lite.. Här kommer det..
Zumba <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, intresserad av att köpa Zumba kläder. Om du säljer kan du väl skicka ett mail med lite sortiment å så.

2011-05-10 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0