Nya Zumba låtar..

Hola mis Zumberos y Zumberas..
Sitter och dricker lite Oboy skit va gott och va länge sen jag drack.. Idag hade jag ingen zumba och ingen träning så det blev städning istället...
Håller på tväta kläder och ska nog göra klart en till koreografi.. Ni har säkert hört låten "Danza kuduro?" Don omar?.. Den är jäklitbra och har nästan klart koreografien till den.. Så det blir premiär på Måndag i Helex- Luleå..
Imorn Söndag har jag pass i Överkalix kl 14,00 kommer så klart nya låtar också.. Förresten jag har gjort en facebook-grupp för er som bor i Överkalix, den heter nog. Zumba with Carolina -Överkalix så gå in och kolla, ska försöka ha flera grupper med alla som jag har ;) det blir nog perfekt..
Nästa vecka ska jag försöka träffa några Zumbainstruktörer här i Luleå har några ideer och ska berätta till dem, vi får se om vi kan ordna nå kul tillsammans..
Okey folk här för ni Låten ..
Ha det bra..
Zumba Love 

Åhhh fattar inte men det går inte längre att sätta videon här :(
här får ni länken..
http://www.youtube.com/watch?v=7zp1TbLFPp8


Kommentarer
Postat av: Åsa

åhh så typiskt att ja missar ikväll men men på fredag :)

kul o se att du uppdaterat... krama :)

2011-03-21 @ 08:55:54
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0