Lännnnge sen!!

Hallå  folk.
Sorrry men har varit såå upptagen, jag lovar att skriva varrenda dag i alla fall..
Idag hade jag pass på Helex, vi hade 4 nya låtar och skitkul var det, tack helex för en fantastisk Zumbapass..
Mina zumba älskare, jag måste berätta att jag ska starta eget företag? Jag har många ideer och vill verkligen sprida Zumba över hela Norrbotten.. I min firma har ni möjligthet att dansa Zumba, salsa, magdans och olika danser.. Kommer med mer information inom kort...
Såå ni som inte har provat på ta kontakt med mig...
Zumba hugs ...

Kommentarer
Postat av: zumba bruttan! :) <3

jag tänkte starta ett eget företag! & sälja kläder över hela norrbotten! ;) med dig kanske? :o



ha en bra dag!



från din dansande zuumba tjej! maja kolla in min blogg, deen handlar om mig! familjen, kompisar! & dans! ;)

2011-03-20 @ 07:51:07
URL: http://johanalskarmig.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det låter som en grym idé! Hoppas det går igenom och det blir mer dans i Luleå. Har börjat gå på dina pass på Helex. Jag älskar dans och utländsk musik. Jag håller tummarna för att det blir ett större utbud med dans :) Good luck!

2011-03-22 @ 13:19:44
URL: http://lisasexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0