Har haft en braaaa dag!!!

Idag har det varit en jättebra dag, var på skolan och gjorde nästa klart en artikel som måste lämna in imorn, var på skolan till halv 17,00 sen gick jag å mötte bästa Lavoone för att fika och planera in vårat Event, vi satt och planerade och vi har nästan klart allt, men ni för men information senare..
Hon och jag kommer mycket överens hon är ju från USA så det är ganska mkt som vi har gemensat.. Båda helt galna för Zumba..
Efter det tänkte jag fara å träna på helex, men då sa hon att hon hade pass och jag fick följa med, skitkul var det, jag fick till å med köra en låt.
Hon är en BRAAAA Zumba instruktör måste jag verkligen säga, hon ger allt å det syns verkligen att hon njuter av Zumba och att se dem andra dansa..
Sååå helt perfekt, vi två ska sammarbeta tillsamanas och vi heter då ... ZUMBA CREW LULEÅ!..
Vi kommer att ordna Zumbamarathon, zumba party osv..
Glöm inte att på lördag har vi marathon i älvsbyn..
Nu ska jag bara mysa med älsklingen .. Ha det bra
Zumba hugs ..

Kommentarer
Postat av: Lavonne V

Det finns ingen like knapp så det är bara att kommenterar... Det var jättekul idag! Kan inte vänta till lördag i Älvsbyn när jag får vara med på ditt pass! :D Zumbaaaa!

2011-03-30 @ 23:41:57
Postat av: Åsa

åhh va roligt :)

hade gärna kommit ti älvsbyn men vet inte om ja kommer hinna.. måste ju förbereda för resan ;)

men imorron på helex... då jädrans hihi

kraaaam

2011-03-31 @ 09:09:00
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0