Are you ready for Zumba?

Jaaa är ni redo för nästa marathon?
få se.. Har ni allt me er?
Gladje?
Lust att dansa?
Lust att ha kul?
Lust att svettas?
Vatten flaska?
Kom ihåg Jag kommer att vara där vid 13,00 med Zumba kläder i fall ni vill köpa något..

Igår hade jag pass på helex, och lika kul som alltid, såg ganska många nya ansikte och det gillar vi, jag funderar ibland om de tycker att det är för svårt? men jag tycker att man ska bara försöka skaka loss och det e bara det, sen hänger man nu med..
Så säg bara till om ni har någon favorit låt så jag vet. Igår efter passet kom jag hem å gjorde mina magövningar och dansade till å med lite orientaliisk ååå va sköönt det var att dansa magdans igen..
Idag har man träningsvärk i magen och armar men det älskar jag ..
Ikv blir det att fara till Älvsbyn för 2 Zumba pass och ska ta med Kameran å försöka ta snygga bilder på mina zumba älskare och kanske någon film..
Inom kort kommer mer info om mii eget företag, då ska ni få chansen att dansa flera rytmer..
Ha det bra
Zumba hugs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0