Wohooo

kl 00.38 jag kan inte sova, bara tänker och tänker jag börja få ont i huvudet, har såå mycket att göra, har många ideer som jag vill göra nuu nu..
idag hade jag Zumbapass på helex, och oh my god va bra det var, jag hade några nya låtar (ni kommer att få höra sen ) och alla var helt galna och de gjorde verkligen som jag sa DANCE LIKE NOBODY'S WATCHING!! Jag blir så glad att ser hur duktiga dem blir varje gång och hur dem älskar att dansa och att känna musiken..
till veckan blir det bara träning, har inte nå mer pass men tänker gå på alla aerobic pass och allt som finns ska träna ihjäääl mej haha , det är de enda som gör mig glad och som får mig att må bra ..

Nu ska jag försöka sova lite..
Ha det bra puss


Kommentarer
Postat av: Åsa

snygg hemsida :)

skriv ner dina tankar och funderingar i ett kollegeblock så kan du släppa den tanken just då o sova.. bra tips som funkar :)

de va såååååååååå kul igår :) kramaa

2011-06-21 @ 08:50:41
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0