Tjooooo

Den har veckan har jag haft 6 pass och har vilat 2 dagar, ganska bra eller hur?
Imorn har jag pass på helex halv fem, så kom och festa med oss, fredag eftermiddag ..
I Piteå gick det bra, många zumba älskare och Lavonne var så duktig som vanligt, hade pass i Överkalix i söndags och så kul det var också, det känns som att jag festar varje dag jag har pass, så tänk den här veckan har jag festat 6 gånger :)
I tisdags var det sista gång i Älvsbyn, åhhh det va så kul vi körde nästan 2 timmar och så duktiga dem har blivit alltså, just nu håller jag på att ladda upp filmen på andra gruppen i älvsbyn, så ni kommer få se den snart..
Kom ihåg, undrar ni om någon favorti låt eller nå så är det bara att ni frågar , eller om ni undrar något..
Jag försöker svara så fort som möjligt...
Nu ska jag försätta träna inför ett prov imorn..
Ha det bra mina Zumba älskare..
Puss

Zumba marathon Piteå 9/04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0