Nästa Zumba Marathon och Zumba kläder

Jaaaaa hörrr ni, på lördag den 9e April kör vi Zumba Marathon i Piteå, Vi börjar kl 12.00 och kör en och en halv timma..
Är ni sugna för att dansa, svetta och ha kul så ta kontakt med mig..
Lavoone och jag kommer att göra att ni Zumbar och har kul..
Förresten är ni intresserad av zumba kläder? här kan ni få se snygga zumba kläder som jag säljer..
Idag har jag varit i stan med min baybe och sen var vi och träna, åhhh hård körde vi, sen simmade en timme.. så nu har jag träningsvärk i armar och ben.. åhhhhh..
Ni blir det att laga mat, göra läxor och titta på fotboll..
Hör av er om kläderna, innan de tar slut..
Kram

Mera Zumba kläder kommer sen ;) Håll koll här för mer info ..

Kommentarer
Postat av: David

Var och tittade idag då ni zumbade! Helt galet duktig du är på att dansa! ;D

2011-04-12 @ 20:58:07
Postat av: emma

kan du lägga ut ett klipp då du dansar till danza kuduro? :)

2011-04-13 @ 17:25:42
Postat av: Carolina

Tack David, du måste komma och prova det jättekul :)

Emma, jag ska försöka göra det..

Har danza kuduro som uppvarming och alla gillar den ;)

Ha det bra

2011-04-14 @ 19:49:47
URL: http://karoladance.blogg.se/
Postat av: Tina Kristoffersen

Hej

Vad kul att du bloggar om Zumba och säljer kläder.

Jag jobbar som Zumba instruktör i Malmö och vill nu ta in kläder och sälja. Kan du kontakta mig och berätta om hur du gör, vad du har för priser osv osv.

Tusen tack på förhand//Tina på TK-Event

2011-04-19 @ 08:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0