upptagen.se

Tjoooo!!
Varit i kalix idag med älsklingen, imorn blir det en tuff dag..
Kl 8.10 har jag tid hos nån läkare, de ska typ kolla va är det som e problemet med ryggen (hoppas att det går bra)
efter det ska jag skriva ut affischerna från zumban den 16e, sen blir det skolan från 11.15 till 14.30.
Vid 15.00 tiden är det gymmet som gäller till 16.00 typ sen ska jag ha zumba pass i Boden nånstans, börjar 17.30 och jag antar att jag kommer hem vid 19.30..
Kommer att vara jätte trött men jag älskar att vara så här!!
Förresten Andres fick en zumba tröja av mig och han hade den igår på zumba passet.. Fan va söt!!
Men nu ska jag faktisk sova så jag orkar stigga upp imorn tidigt..


Världens bästa zumba kille!!


Gonatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0