Trött men glad!!

Hooola!!

Har haft Zumba i Boden idag och dem verkade gilla det, vem gör inte det???
De var jätteduktiga, och glada själv blir jag jätteglad när jag ser de dansa och leer och bara ha kul!!
Tack alla som var å zumba idag i vittjärv, vi måste bara ta en bild!!!!
Känner mig lite trött och imorn blir det i Älvsbyn och det kommer blir så kul också, idag hade vi merengue , salsa och det bästa American mix,  visst är det jättekul???
Men i alla fall håller på planerar en flamenco koreografi, vet ni va det är??? Dansen från Spanien som använder långa kjolar och fina kläningar? det blir kul att kombinera zumba med flamenco eller hur??
Lämnar en video här så ni vet ungefär hur dansen är..
Men nu måste gå och lägga mig, Ingen skolan imorn men har massor att göra!
Gonatt och zumba hugs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0