PARTYYY!!

Hallå mis Amigos!!
allt bra?
sorry, men har varit så upptagen men alla zumba koreografier + skolan+ familjen+ pojkvänen!! I alla fall, idag lördag blir det latinsk fest det kommer bli jättekul "hoppas jag", det kommer bli mycket salsa, merengue, reggaeton och mest cumbia från Chile skulle jag tro!
Jag kan inte dricka ikväll (inte för att jag dricker så mkt) men imorn har jag 2 zumba pass i Överkalix, jag längtar faktisk till imorn. Så Överkalix kommer svetas, träna och har kul imorn från kl 14.oo till 16.oo!!
Just nu lyssnar jag på "tito el Bambino" El amor den är jättebra ska snart duscha å börja göra mej i ordning inför kvällen :)
Kommer att ladda upp bilder sen från festen.
Ha en trevlig helg allihoppa!
Zumba hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0