Folk som slutar att äta för att gå ner i vikt!!

Inte ska man sluta äta för att gå ner i vikt? De tycker jag i alla fall, jag har sett så många som slutar äta helt å hållet för att kunna gå ner i vikt det är bara skit!!
Vill man gå ner i vikt så är det bara att sluta äta fett, dricka mycket vatten, man kan väl äta en frukt ist för en hamburgare??? att äta orentligt är jätteviktigt för kroppen.. Om man tränar, äter bra och ta hand om sin kropp då skulle det räcka varför sluta äta???
Nu när zumba har ändrat mitt liv känns det som att allt är så enkelt,  alltså när jag är ute och springer så tänker jag varför gör inte alla det? det är så skönt att träna och så mår man  jättebra..
Men i alla fall, du som vill gå ner i vikt: ät bara nyttig mat, med  en bra träningsform och glöm allt annat! så enkelt..
Just nu har jag mycket på gång, det blir zumba i älsvbyn och barndas också, samma i överkalix och så här på tunastigen den 16e så det är bara och komma och ha kul..
På min träningsprogram står det att jag måste promenerad 35 min och jogging i 20 min plus zumban så klart, så det är väl det..
Nu ska jag sova..
Gonatt..



Kommentarer
Postat av: julia

jag fick ett zumba sett i julklapp och vill verkligen gå ner i vikt. men hittar inget om promenad och jogging? hur ofta säger dom på din att man ska göra de? tack i förhand! :)

2011-01-06 @ 23:20:02
Postat av: Carolina

Hej Julia..

Kul att hitta mig ;)

Jasså har du fått skivorna? alltså jag e zumba instruktör och dem säger int direkt hur mkt du ska promenera eller jogga, det var jag som gjorde ett eget schemat med det jag tycker om att träna..

Zumba är jättekul och det hjälper faktisk om du vill gå ner i vikt, men försök träna varje dag en timme och ät bara så å då ska det räcka!..

Hoppas jag har hjälpt dej.. ha det bra ;)

Zumba hugs

2011-01-06 @ 23:34:31
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0