Zumbando en norrbotten con Carolina

Lördag kväll, idag har man varit duktig, tvättat bilen, bytt  vinterdäck och bytt oljan , bilen blev som en limosin..... haha
Imorn blir det zumba pass i Helex och är så taggad har fått nya koreografier å  jag älskar de, så imorn blir det  lite olika koreografier..
Det kommer en tuff vecka så jag måste vila orentligt, just nu sitter jag och funderar om jag ska vara utkläd till Haloween  festen, jag vet inte om jag orkar, förra året var jag en "häxa" haha den var inte så snygg faktisk men det var då jag såg min baby för första gången och han verkar då gilla häxor Hihi^^

För er som är inttreserad av att få information om zumba så gå gärna med i min grupp i facebook den heter Zumbando en norrbotten con Carolina.. 

Har massor med ideer om att ha en zumba marathon   här i luleå, men men måste planera saken..
Nu ska jag ta och göra klart passet till imorn.. 

Zumba hugs ..

OBS: kom ihåg å träna Caipirinha!!!..

Zumba,brasil, Caipirinha, baila!!! 


Kommentarer
Postat av: Åsa

åh maratonpass vore jätteskoj :) superkul pass igår..

vad heter låten till calypso? den gör mig så glad.. iaf gör all musik mig glad på zumba.. men speciellt den :)

krama

2010-10-25 @ 09:03:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0