Mitt liv som instruktör!

Hoola Chicos y Chicas..
Sitter å kollar alla filmer å bilder som jag har, hittade många bilder från när jag hade orientalisk dans i Överkalix massor med uppvisningar, alla bilder från barndansen med mina söta tjejer, salsa med tjejer å killar och gud va jag blir glad alltså. Jag är så stolt faktisk å vill försätta med det jag älskar "dans, dans och dans,"..
Nu när jag instruerar Zumba så kändes som att allt som har nånting å göra med dans är kul, är det inte det?, alltså jag menar jag vet att jag kommer från ett land som bara är dans överallt men ändå jag vill att Sverige blir lite så där, att alla tränar/dansar zumba , man tränar, dansar och även blir glad av det, visst zumba älskare?
Vill gärna börja med magdansen igen, men tror inte jag hinner :/ någon som vill komma till mig å dansa orientalisk??
Nåja, passet i Älvsbyn var jättekul, fast hade lite problem med musiken och ni vet att i zumba så är musiken 99% av allt!!.Efter zumba passet i Älvsbyn åkte vi till Boden/ Vittjärv och vilken turn att min telefon har GPS annars hade vi inte hittat, det var super kul där också, nya personer som tyckte om zumban..
Tack älskling för att alltid finnas där, det kan inte vara lätt att vara tsm me dig, jag vill sprida zumban överallt haha och min sötis följer alltid med :)..

Imorn skolan, sen gymmet och sen salsakurs..
Är ledig från zumban 2 dagar, torsdag å fredag men på lördag blir det i stockholm..

Sov gott allihoppa..
kram!







Kommentarer
Postat av: Åsa

hej :)

tack så mycket.. har hållt på med salsa sen i våras o började nyligen en kurs i magdans.. syns att du dansat de oxå o nu fick jag de bekräftat på bilderna.. jättefina bilder :)

jaa dans är så kul.. :)

åhh kryssningen verkar ju sååå rolig så synd att ja såg de först nu.. annars hade ja då åkt... ha de så jättekul o fota massor :)

synes nästa vecka.. längtar så :)

kram Åsa

2010-10-07 @ 09:21:37
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej Bruden!

Du är ju helt grym på att dansa,önskar att man kunde få lös lite höftrörelser som du har:)

Det gör inget att det blev problem med musiken,du är bäst ändå.

Ta det lugnt i helgen och så syns vi på Onsdag:)

Längtar redan!!!

Kram Mona

2010-10-29 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0