Fredag --- Haloween

Buenas tardes!!
Ikväll blir det att festaaaa, fira haloween med vänner och har det bra, kan inte stanna så länge och inte heller dricka för imorn har jag pass kl 10 i Helex.. har nyss kommit hem från stan har varit å shoppat lite..
Frågan är om jag ska kläut mig??? Jag vet faktisk inte, men om det blir så då kommer jag lägga upp några bilder..
Igår gjorde jag den här rolig video, så ni ska få se den...
http://sendables.jibjab.com/view/VU9ZiI35MZpoVnDY
Men ska gå å diska innan ines kommer..
Ni får ha det så braa...

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej :)

de e kul o träna :) dock tränar ja inte riktigt varje dag.. helgerna blir nu ingen träning.. salsan på söndag är slut för nu.. :(

neeej ja missar imorgon :´( ja är på väg ti ikea då.. hihi..

haha åh nja vet inte om ja skulle våga göra de.. :) men han tränar på helex.. han ser ut att komma från nånstans latinamerika o han pratar spanska men osäker.. :)

ja va bjuden på fest men ja orkade inte gå om ja ska upp imorron.. man är ju inte ung längre.. ;) ha de så kul ikväll o ja ska komma på nästa zumba.. :)

krama Åsa

2010-10-29 @ 22:22:02
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0