Fredag den 15e Oktober

Jaa hej mina söta läsare, hur mår ni idag???
Jag mår inge bra och nu kl är 7.39 "tidigt för mig", sitter å dricker en kopp kaffe och fundera på att börja rora på mig, men har inte bestämt mig :)
Idag blir det 11 månader med min sötis Andres David, jaaa 11 månader och det är ju de bästa i hela mitt liv.. Jag kommer ihåg för 11 månader sen så trodde jag att jag inte skulle hitta mitt hjärta men men den 31 oktober hitta jag han eller hitta han mig? i alla fall så snart blir det ett år och jag är väldigt glad, älskar det mest av allt bebe <3
Har mkt att göra idag så nu ska jag börja laga mat och göra mig i ordning, ni får ha det så bra och här kommer en  reggaeton låt så att ni får energi att börja dagen!!!
Kramis..

Den är jättebra, jag har gjort en koreografi till den, kan visa den nån gång..

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0