Favorit zumba låt??

Tjohej!!
sitter på skolan och planerar ett arbete om första hjälpen, slutar snart vid 12 tiden, och börjar igen kl 14.00 spanska!!
Helgen har varit bra,mysigt och lungt..
Har haft zumba pass här i lule och i Överkalix igår Söndag, jag mår så bra när jag har pass, vilken energi man får av dem alltså!!
Mina zumba älskare ni hade som läxa att söka och öva  lite Caipirinha kommer ni ihåg? så jag ska lägga upp klippet här igen så att ni kan göra det..
Meningen är att ni inte glömmer bort koreografien så att vi kan filma den och lägga upp den nånstans, youtube kanske???
Iag blir det zumba på Helex och jag längtar men jag nu undrar jag, vilken av alla zumba låtar som vi har haft är din favorit???
Jag vill gärna veta så att jag inte slänger bort den, för det kommer nya och det kul å ha de som vi redan kan oxå!!
Happy Monday!!!

Zumba Hugs :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

åh så synd att ja missade zumba igår men ja va på magdans :)

min favvolåt/steg på zumba är dels mexikanska biten och sen en låt ja inte kommer ihåg men är typ lite hawaiistuck på de hela.. o merengue.. me love.. :)

ha de bra.. kram Åsa

2010-10-19 @ 08:32:50
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: josefine

mina favoriter är samban, calypson, caipiriniha och me gusta me gusta.

Vilka gillar du bäst?

2010-10-20 @ 01:07:35
Postat av: Carolina

Heeej!

Alla är bra men den Amerikanska mix är en av mina favoriter, den är så bra.. Men har fått nya koreografier som nu har några favoriter ;)..

Kram ;)

2010-10-20 @ 08:33:38
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0