"Dans or Die "

Gomorgon!!
Idag blir det att åka mot Älvsbyn och sen Vittjärv Zumba pass, ME LIKE! Ingen skolan idag så jag sitter här och är lat, det regnar ute och jag vågar inte ens titta genom fönstret hoppas att det blir bra väder sen..
Jag är så glad mina läsare, igår bokade jag Zumba basics 2 i Västerås, alltså Gud va sköönt och fara på Utbildning igen, kommer träffa massa instruktörer och i den här kurs lär man sig 4 nya rytmer, Tango, flamenco, samba och belly dance hihi min favorit :) Det kommer bli så kul!!. Jag har inte hitta  någonstans att sova men sak samma, jag får väl sova på Nån busstation eller nånting, det är ju bara en natt..
Vet ni va? Videon som jag och Martina gjorde i stockholm är nu  klart så ni ska få se den ;)

Nu måste jag faktisk börja laga mat, så vi syns ikväll Älvsbyn och Vittjärv!!

Zumba hugs..




Kommentarer
Postat av: Åsa

tack för din kommentar :) ja går via Abf hos Irina va hon nu heter i efternamn.. gå via deras hemsida de kommer säkert fler kurser.. så roligt :)

åh va gullig du e.. :) jo ja såg de ja kommer nog att komma på söndag.. va ja vet nu iaf.. hihi

jo de har du rätt i.. fast min absoluta favvolåt har ja svårt o förklara vet bara stegen o att låten är lite hawaiistuk enl mig.. men stegen är hoppa ut o sen fram o så lite snabb takt.. oxå lite svettig.. ha de bra.. krama

2010-10-20 @ 22:16:03
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0