Linne beställning

Tjohej på er.
Ligger i sängen ska sova nu, jag är redan trött och det är måndag idag!! Ojj!!
Men tänkte bara påminna er mina tjejer som ska beställa zumba-linnen.. Jag gör beställning nu på torsdag den 25/11 så kom igen, skicka all information om linnen och kontakta mig så fort som möjligt..
Min mejl : [email protected]..
Vittjärv : sista chans på onsdag att ta med pengarna. Vi ses där
Överkalix : Vi hinner inte träffas förre söndag men ni kan höra av er om ni vill beställa
Tunastigen-Luleå: sista chans på torsdag, glöm inte skriva ner vad linnen heter, storlek och priset så klart..
För er som inte är med i nån av mina grupp så kan ni oxå beställa om ni vill, det bara att kontakta mig nu när det snart blir det marathon (om det blir) Så ska vi vara så snygga med fina tröjor..

Men jag stänger av min motor nu..
Puss och hej..



Kommentarer
Postat av: Åsa

ja va på magdans igår.. frågade henne om de vi pratat om.. ja mailar dig på face sen :) krama

2010-11-23 @ 08:47:39
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0