Trött eller sjuk?

Hooola..
Idag har jag inte gjort  så mycket, varit i kalix med morsan och sen har jag typ sovit hela dan gud va jag känner mig lat alltså, klockan är ju 19.46 och jag vakna nyss nu orkar jag inte som inte göra så mycket, och jag som hade tänkt träna zumba lite idag oxå men det orkar jag inte, är lite förskyld och HOPPAS att det går över imorn för jag villl inte förstöra min pass på lördag..
Idag har jag köpt nya träningskor och en väska.
Nu sitter jag har och fundera på att jag gör lite för mycket, alltså jag tror jag måste nog bestämma va jag ska satsa på nu, om det bara zumba eller bara orientalisk eller om det är bara att träna salsa koreografier .. ushh jag vet inte jag gillar ju allt!! Men det passar inte riktigt Zumba med oritentalisk ehmmm? va säger ni?? har jag fel?
Just nu  är jag sugen på att festa haha plösligt  fick jag lust att dansa med Andres helaaaa natten som vi brukar när det är nån latinsk fest hoppas det blir nån fest snart!!

Hitta den här bilen haha den är ju gammal men det var första gången Andres och jag träffades och vi dansade såå mycket...



klockan var 04.40 och vi bara dansade och dansade .. hehe kul att komma ihåg såna saker..

Nä men nu måste jag gå och göra någonting annars blir jag beskiven på mig själv!!

Puss på er...

Kommentarer
Postat av: andres

heheheh det bra att komma ihåg såna grejer bebe :D ..älskar dig mest av allt det vet du mi amor <3 <3 <3

2010-06-17 @ 22:41:59
Postat av: Carolina

yess baby i know <3 <3

2010-06-17 @ 22:54:15
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0