Sugen på att dansa bachata!!

Hooola!
Idag har jag varit men Julia, Anni , Emma hos Julia vi har ätit "sjukt mycket" , men kul hade vi jag tog några bilder men det var faktisk sköönt att vara med dom jaa innan xxxxxxx.
Asså Julia vann typ 500 kr på Nyktersgrejset haha glad blev hon:)
Ja, uti Bachata, jag vet inte men jag blev plösligt sugen på att göra en bachata koreografi, det skulle vara somjävlit kul, alltså jag menar det är ju kul men Orientalisk och salsa och sånt men bachata är ju så fin så jag tror jag ska fråga Andres om han vill göra de me mig. Vet inte riktigt hur man sätter en film på det här men kan sätta en link så ni kan se hur man dansar bachata..
http://www.youtube.com/watch?v=_4vMaH6IkgQ
Förresten Andres och jag har gjort en film när vi dansar bachata men den   gillar  jag inte ska ta och gör en ny och så visar jag åt er :)
Här kommer några bilder från idag


Emma, Julia, jag och Anni ..


hahahah alltså förlåt Anni men den här bilden är ju bäst av alla :P


Juliesita och Emma

Jag idag :)


Alltså det är typ bara 8 dagar kvar å så är det min Zumba class åhh gud va nervös jag är,  men det kommer att bli bra jag älskar Zumba!!
Men nu ligger jag i sängen och dricker apelsin juice va gott det är alltså, ska mysa med min osito nu ( nalle) kram pusss ...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Inte ska du vara nervös...Det kommer att gå jättebra ska du se!! Men har du satt upp anslag på Ica o Konsum?? Gör det, så det kommer mycket folk;)

2010-06-15 @ 22:28:09
Postat av: Carolina

hej ..

Ja jag har gjort det vi får hoppas att det kommer mycket folk :) kram

2010-06-17 @ 01:24:02
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0