Hula hula Dans?

Tjenare:) allt bra??
idag har man varit å sett fotboll min bror spelade och  Överkalix vann med 6-4 vilken bra match de hade! Nu sitter jag hära och har som lust att gå ut å går men orkar inte göra det själv, någon som vill följa med? hehe, blev plösligt suger på att träna och börja gymma igen, men det ska jag göra i luleå!
Idag har jag packat hela dan, tungt! men mest har jag saknat min baby <3
Uti hula hula dansen, igår fick jag ett sms från Malin hon vill att vi ska göra en hula hula dans, men jag har ingen aning om hur det är, vet nån hur??
Jag sa så klart JAJÄMEN  det kan vi göra hah men vi få se hur det går , det blir till nån beachfest nånstans kommer inte ihåg vart hon sa, men jaja det blir nog bra..
Imorn ska jag träna liter mer Zumba med josefine vi ska uppträda på marknaden här i överkalix, kanske 2-3 låtar blir det bra, och det är typ den 17e eller nåt!
i'm so happy alla verkar gilla zumba hära, de vill ha mer å mer pass haha det gör mig väldigt glad alltså!
Nästa gång blir det säkert i mitten av juli och det kostar 60 kr/h det är ju överkalix och jag älskar att zumba med dem så det blev ju jättebilligt..
Nu ska jag gå och vara social med min familj!
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0