Äntligen sommar

Åhh så skönt med sommar eller hur? idag kunde man känna att nu har sommaren kommit på riktigt, igår var jag så känsligt, men jaa anyway livet försätter..
Är i lule fortfarande och nu sitter jag och ser fotboll med min baby <3 vi har cyklat till stan idag ätit glass, och solat, vi kom hem kl 16,00 för att vi skulle hinna se brasil mot Portugal men jag la mig och solade i  en timme det var  ganska skönt, meddans dess hörde jag på min reggaeton musik och samtidigt kom det massa nya steg till nya zumba koreografier.. Helt fantastisk eller hur???

Nu några bilder från idag.






Just det, det är ju midsommarafton idag vad gör ni ikväll då???
Själv är jag i pijamas äter vattenmelon och har det mysigt med Andres duktiga vi är som inte är å festar eller hur??? kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0