7 månader med min baby idag <3

Hallå!!
Har ni det bra???
Idag blire 7 månader med Andres gud va tiden går fort, jag är så glad att jag har han annars vet jag inte hur jag skulle överleva.
Visst är det bra och har någon som blir orolig när du inte mår bra, som hjläper dig alltid, någon som finns alltid där och som gör att varje dag har en mening att försätta leva..
Älskling om du läser detta, kom ihåg att jag älskar dej sjukt mycket och att jag ska alltid vara där när du behöver mig, det klart att vi har haft svåra tider men det är det som gör att våra förhållande blir starkare..
Försökte fixa en bild till dej  den blev inte så jättefin men du  vet nog redan att du är mitt allt <3
Nu ska  jag träna lite Zumba seee youuu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0