Hej igen!!

Först å främst vill jag tacka alla som kunde komma till zumba festen den 18e, vi hade super kul med olika rytmer olika aktiviteter och svett å skratt.. Kommer att ladda upp bilderna snart
Vi filmade Caipirinha låten och jag kan verkligen säga att det SKITBRA ut!!!
Jag är så glad att äntligen fick norrbotten chansen att ha en stor zumba fest å det här kommer att försätta det lovar jag, ska försöka ha kontakt med zumba instruktörer så att vi gör en större marathon..
Idag fick jag lov från skolan, ganskaaaa sköntttt men jag som hade tänkt träna varje dag nu när jag int har skolan, men tyvärr så kan jag inte göra det.. MIN RYGG gör fortfarande ont och jag måste nog ta det lungt men har pass imorn i Helex ..
Snart är det julafton guddd va jag skulle vilja vara i COLOMBIA!! :( men men mina zumba älskare ska börja planera Vår-termin för zumba nu på en gång.. hör av mig lite senare...

puss Hej..

Kommentarer
Postat av: Åsa

hihi rolig bild :)

du får vila jul o nyår helgen.... ta inte ut dig i onödan...:/

krama

2010-12-21 @ 08:56:13
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0